Biblioteca Științifică a Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău continuă să promoveze excelența academică și cercetarea universitară printr-o nouă expoziție tematică, organizată în Sala de Lectură a Centrului de Formare Continuă și Leadership.
Sub genericul „Lucrări Științifice și Didactice”, expoziția reunește 22 de lucrări valoroase semnate de cadrele didactice ale universității. Acestea reflectă principalele direcții ale misiunii academice asumate de instituție: formarea profesională continuă și cercetarea științifică, oferind totodată resurse relevante pentru cadrele didactice, masteranzi, doctoranzi și cursanții programelor de perfecționare.
Publicațiile acoperă un spectru larg de domenii esențiale în educație: psihologie socială, învățământ preșcolar și primar, educație specială, istorie, limbi moderne, integrare europeană, educație muzicală și dezvoltare personală. Fiecare titlu este însoțit de informații sintetice despre conținut, tematicile abordate și relevanța acestora în contextul provocărilor educației contemporane.
Expoziția valorifică activitatea editorială a 29 de autori – cercetători, profesori universitari, formatori și experți în educație – dintre care menționăm: prof. univ. dr. hab. Diana Antoci, prof. univ. dr. hab. Maia Borozan, prof. univ. dr. hab. Larisa Cuznețov, prof. univ. dr. Ion Gagim, conf. univ. dr. hab. Sergiu Sanduleac, conf. univ. dr. Angela Solcan, precum și reprezentanți ai noii generații de cadre didactice, cum ar fi lect. univ. dr. Tatiana Yavuz și lect. univ. dr. Irina Simcenco.
Această inițiativă se înscrie în strategia Bibliotecii Științifice UPSC de a sprijini dezvoltarea unei comunități universitare centrate pe inovație, reflecție pedagogică și transfer de cunoștințe. Expoziția valorifică rezultatele cercetării științifice realizate în cadrul universității și creează un spațiu de dialog intelectual și inspirație academică.
Sala de Lectură CFCL recomandă această expoziție tuturor celor interesați de cariera didactică, dezvoltarea profesională continuă și aprofundarea valorilor educației moderne.



