Noutăți și anunțuri

Univers Pedagogic Pro, Nr. 34, 26 septembrie, 2024

Dragi cititori, Suntem încântați să vă anunțăm că noul număr al ziarului Univers Pedagogic Pro a fost tipărit și este acum disponibil și online pentru toți cei pasionați de educație și inovație pedagogică! Vă garantăm […]

START Înscriere la programul „Coaching și Mentorare”

Departamentul Educația Adulților și Dezvoltare Personală din cadrul Centrului de Formare Continuă și Leadership invită toți doritorii să se înscrieți la programul de educație generală a adulților „Coaching și Mentorare”, destinat celor care doresc să […]

START PROGRAMULUI DE PSIHOPEDAGOGIE – 30 SEPTEMBRIE 2024

Stimați cursanți, Departamentul Formarea Profesorilor din cadrul Centrului de Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice „Ion Creangă” din Chișinău anunță despre începerea cursurilor pentru Programul de Psihopedagogie (60 de credite), la 30 septembrie 2024. […]

Univers Pedagogic Pro, Nr. 33, 19 septembrie, 2024

Dragi cititori,  vă anunțăm că un nou număr al ziarului Univers Pedagogic Pro a ieșit de sub tipar! Săptămânalul cadrelor didactice din țară vă aduce informații recente și subiecte relevante. Rămâneți alături de noi pentru […]

CFCL implementează TEACH la Liceul „Orizont”

În perioada 18-19 septembrie 2024, Centrul de Formare Continuă și Leadership din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău desfășoară un program de formare profesională continuă la Liceul Teoretic „Orizont”, filiala Ciocana din […]

Stimați colegi,
Centrul de Formare Continuă și Leadership își propune să contribuie activ la transformarea personală și profesională a DVS.

Elena Țap,

Doctor în pedagogie, conferențiar universitar,
director al Centrului Formare Continuă și Leadership, UPSC,

tap.elena@upsc.md, (+373) 67 288529

Cine suntem?

Centrul de Formare Continuă și Leadership reprezintă o subdiviziune didactico-științifică și administrativă a Universității Pedagogice de Stat «Ion Creangă» din Chișinău, abilitată să presteze servicii de învățare pe tot parcursul vieții (lifelong learning) pentru personalul didactic și managerial din învățământ, adulți, tineri, precum și activități de cercetare științifică în vederea modernizării proceselor de formare continua și asigurarea calității educației.

Spre ce aspirăm?

Prioritatea strategică 1

Diversificarea ofertei de formare continuă în vederea dezvoltării competențelor profesionale și consolidarea motivației cadrelor didactice și manageriale pentru implementarea reformei, […]

Prioritatea strategică 2

Asigurarea accesului la servicii de formare continuă de calitate, relevantă nevoilor de dezvoltare profesională și personală, pentru toate cadrele didactice și manageriale din țară,  […]

Prioritatea strategică 3

Crearea noilor medii de formare continuă, motivante și dezvoltative; digitalizarea procesului, implementarea, în condiții de siguranță, a tehnologiilor digitale, a strategiilor active/interactive,[…]

Prioritatea strategică 4

Promovarea programelor de educație generală a adulților, interesați de învățare pe tot parcursul vieții, în vederea afirmării personale, îmbunătățirea calității vieții,  […]

Prioritatea strategică 5

Promovarea inovațiilor și a schimbărilor în educație prin realizarea cercetărilor pedagogice, promovarea celor mai relevante rezultate investigaționale în procesul de formare continuă,  […]

Ce oferim?

  • Programe acreditate de formare continuă
  • Servicii de educaţie generală a adulţilor, tinerilor, 
  • Expertiză didactică și managerială, consultanţă pentru personalul didactic și de conducere
  • Servicii de expertizare/avizare a materialelor, produselor curriculare, inclusiv a produselor pentru atestarea cadrelor didactice/manageriale.
  • Servicii de editare a resurselor metodologice şi a publicaţiilor în domeniul științelor educaţiei și al formării profesionale continue.
  • Servicii de consiliere psihologică a cadrelor didactice și manageriale și întremare a sănătății în Profilactoriu.
  • Activități de cercetare științifică 
  • Elaborarea și difuzarea resurselor de învățare metodologice, […]