Noutăți și anunțuri

Univers Pedagogic Pro Nr 33 din 18 septembrie 2025

Dragi cititori, stimați colegi și prieteni, Știm cât de mult așteptați fiecare număr al ziarului nostru, iar misiunea noastră este să-l aducem mai aproape de voi, chiar înainte ca acesta să ajungă la voi în […]

„Investim în educatori”, la Grădinița de copii nr. 149, Ciocana

În cadrul proiectului „Investim în educatori”, la Grădinița de copii nr. 149, Ciocana, s-a desfășurat cu succes programul de formare profesională continuă la Pedagogie preșcolară, modulul Psihopedagogie, în perioada 11 august – 08 septembrie 2025. […]

Univers Pedagogic Pro Nr. 32 din 11 septembrie, 2025

Dragi cititori, noul număr al săptămânalului Univers Pedagogic Pro a ieșit de sub tipar și vă așteaptă cu subiecte de actualitate, interviuri inspiraționale și evenimente relevante din domeniul educației! Rămâneți conectați la pulsul învățământului și […]

Univers Pedagogic Pro Nr. 31 din 4 septembrie 2025

Dragi cititori, a ieșit de sub tipar un nou număr al săptămânalului Univers Pedagogic Pro! Vă invităm să-l citiți pentru a fi la curent cu noutăți și evenimente relevante din domeniul educațional! Fiți la curent cu tot […]

ÎNSCRIERE LA PROGRAMELE DE RECALIFICARE 2025 – 2026!

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău invită cadrele didactice din țară să se înscrie la programe de formare profesională continuă pentru obținerea unei noi calificări profesionale, conexe specialității formării profesionale inițiale absolvite / […]

Stimați colegi,
Centrul de Formare Continuă și Leadership își propune să contribuie activ la transformarea personală și profesională a DVS.

Elena Țap,

Doctor în pedagogie, conferențiar universitar,
director al Centrului Formare Continuă și Leadership, UPSC,

[email protected], (+373) 67 288529

Cine suntem?

Centrul de Formare Continuă și Leadership reprezintă o subdiviziune didactico-științifică și administrativă a Universității Pedagogice de Stat «Ion Creangă» din Chișinău, abilitată să presteze servicii de învățare pe tot parcursul vieții (lifelong learning) pentru personalul didactic și managerial din învățământ, adulți, tineri, precum și activități de cercetare științifică în vederea modernizării proceselor de formare continua și asigurarea calității educației.

Spre ce aspirăm?

Prioritatea strategică 1

Diversificarea ofertei de formare continuă în vederea dezvoltării competențelor profesionale și consolidarea motivației cadrelor didactice și manageriale pentru implementarea reformei, […]

Prioritatea strategică 2

Asigurarea accesului la servicii de formare continuă de calitate, relevantă nevoilor de dezvoltare profesională și personală, pentru toate cadrele didactice și manageriale din țară,  […]

Prioritatea strategică 3

Crearea noilor medii de formare continuă, motivante și dezvoltative; digitalizarea procesului, implementarea, în condiții de siguranță, a tehnologiilor digitale, a strategiilor active/interactive,[…]

Prioritatea strategică 4

Promovarea programelor de educație generală a adulților, interesați de învățare pe tot parcursul vieții, în vederea afirmării personale, îmbunătățirea calității vieții,  […]

Prioritatea strategică 5

Promovarea inovațiilor și a schimbărilor în educație prin realizarea cercetărilor pedagogice, promovarea celor mai relevante rezultate investigaționale în procesul de formare continuă,  […]

Ce oferim?

  • Programe acreditate de formare continuă
  • Servicii de educaţie generală a adulţilor, tinerilor, 
  • Expertiză didactică și managerială, consultanţă pentru personalul didactic și de conducere
  • Servicii de expertizare/avizare a materialelor, produselor curriculare, inclusiv a produselor pentru atestarea cadrelor didactice/manageriale.
  • Servicii de editare a resurselor metodologice şi a publicaţiilor în domeniul științelor educaţiei și al formării profesionale continue.
  • Servicii de consiliere psihologică a cadrelor didactice și manageriale și întremare a sănătății în Profilactoriu.
  • Activități de cercetare științifică 
  • Elaborarea și difuzarea resurselor de învățare metodologice, […]