Noutăți și anunțuri

ANXIETATEA: STRATEGII DE REDUCERE A ANXIETĂȚII

atelier gratuit pentru „Seniori 60+” Joi, 21 septembrie, 2023, ora 1500, Departamentul Educația adulților și Dezvoltare personală din cadrul Centrului Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” invită toți adepții programului de […]

Univers Pedagogic pro! Nr. 32 din 14 septembrie, 2023

Dragi cititori,Stimați prieteni,Prețioși colegi,Săptămânalul pedagogilor din țarăvine să vă ofere o nouă porție de lectură! Cu mare drag de voi,Centrul Formare Continuă și Leadership

Formatorii CFCL – mentori de practică pedagogică

Angajații Centrului Formare Continuă și Leadership din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” au participat, în perioada 11-13 septembrie, 2023, la un program de formare a mentorilor de practică pedagogică. Profesorul universitar Dr. Daniel […]

Webinar gratuit pentru cadrele didactice din învățământul preșcolar

Sâmbătă, 16.09.2023, ora 10:00/online, Departamentul Educație timpurie și Învățământ primar din cadrul Centrului de Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” organizează webinarul „Metode și tehnici utile în disciplinarea pozitivă a […]

Univers Pedagogic pro! Nr. 31 din 07 septembrie, 2023

Dragi pedagogi,a demarat un nou an de învățământ,în acest context, săptămânalul Pedagogilor din toată țaravine să vă reamintească că vă este alături în parcursul ce vi l-ați asumat!Vă dorim inspirație nesecată și răbdare nemărginită!

Stimați colegi,
Centrul de Formare Continuă și Leadership își propune să contribuie activ la transformarea personală și profesională a DVS.

Elena Țap,

Doctor în pedagogie, conferențiar universitar,
director al Centrului Formare Continuă și Leadership, UPSC,

[email protected], (+373) 67 288529

Cine suntem?

Centrul de Formare Continuă și Leadership reprezintă o subdiviziune didactico-științifică și administrativă a Universității Pedagogice de Stat «Ion Creangă» din Chișinău, abilitată să presteze servicii de învățare pe tot parcursul vieții (lifelong learning) pentru personalul didactic și managerial din învățământ, adulți, tineri, precum și activități de cercetare științifică în vederea modernizării proceselor de formare continua și asigurarea calității educației.

Spre ce aspirăm?

Prioritatea strategică 1

Diversificarea ofertei de formare continuă în vederea dezvoltării competențelor profesionale și consolidarea motivației cadrelor didactice și manageriale pentru implementarea reformei, […]

Prioritatea strategică 2

Asigurarea accesului la servicii de formare continuă de calitate, relevantă nevoilor de dezvoltare profesională și personală, pentru toate cadrele didactice și manageriale din țară,  […]

Prioritatea strategică 3

Crearea noilor medii de formare continuă, motivante și dezvoltative; digitalizarea procesului, implementarea, în condiții de siguranță, a tehnologiilor digitale, a strategiilor active/interactive,[…]

Prioritatea strategică 4

Promovarea programelor de educație generală a adulților, interesați de învățare pe tot parcursul vieții, în vederea afirmării personale, îmbunătățirea calității vieții,  […]

Prioritatea strategică 5

Promovarea inovațiilor și a schimbărilor în educație prin realizarea cercetărilor pedagogice, promovarea celor mai relevante rezultate investigaționale în procesul de formare continuă,  […]

Ce oferim?

  • Programe acreditate de formare continuă
  • Servicii de educaţie generală a adulţilor, tinerilor, 
  • Expertiză didactică și managerială, consultanţă pentru personalul didactic și de conducere
  • Servicii de expertizare/avizare a materialelor, produselor curriculare, inclusiv a produselor pentru atestarea cadrelor didactice/manageriale.
  • Servicii de editare a resurselor metodologice şi a publicaţiilor în domeniul științelor educaţiei și al formării profesionale continue.
  • Servicii de consiliere psihologică a cadrelor didactice și manageriale și întremare a sănătății în Profilactoriu.
  • Activități de cercetare științifică 
  • Elaborarea și difuzarea resurselor de învățare metodologice, […]