Noutăți și anunțuri

Seminar republican pentru profesorii de fizică

Seminar republican pentru profesorii de fizică Centrul Formare Continuă și Leadership alUniversității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” invită toți doritorii la ședința Seminarului republican al profesorilor de fizică careva avea loc în regim on-line Joi, […]

Univers Pedagogic Pro Nr. 1 din 5 ianuarie, 2023

Univers Pedagogic Pro Nr. 1 din 5 ianuarie, 2023 Dragi colegi, prieteni, cititori,revenim și în anul curent,cu numere captivante aleziarului pedagogilor din toată țara,UNIVERS PEDAGOGIC PRO,pe care îl puteți citi online, săptămânalpe cfcl.upsc.md, site-ulCentrului Formare […]

Univers Pedagogic Pro Nr. 47 din 29 decembrie, 2022

Univers Pedagogic Pro Nr. 47 din 29 decembrie, 2022 Dragi cititori și consumatori de on-line,așa cum v-am obișnuit,vă invităm să lecturăm împreunăultimul număr editat în acest anal săptămânalului Pedagogilor din toată țara!Univers Pedagogic ProNr. 47 […]

TRADIȚII DE SUFLET

TRADIȚII DE SUFLET O frumoasă tradiție, înrădăcinată în cultura organizațională a Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă”, sunt întâlnirile de suflet, organizate în ajunul sărbătorilor de iarnă cu invitarea foștilor colegi aflați la odihna binemeritată. […]

Univers Pedagogic Pro Nr. 46 din 22 decembrie, 2022

Univers Pedagogic Pro Nr. 46 din 22 decembrie, 2022 Dragi cititori și consumatori de on-line,așa cum v-am obișnuit,vă invităm să lecturăm împreunăsăptămânalul Pedagogilor din toată țara!Univers Pedagogic ProNr. 46 din 22 decembrie, 2022 Cu mare […]

Stimați colegi,
Centrul de Formare Continuă și Leadership își propune să contribuie activ la transformarea personală și profesională a DVS.

Elena Țap,

Doctor în pedagogie, conferențiar universitar,
director al Centrului Formare Continuă și Leadership, UPSC,

tap.elena@upsc.md, (+373) 67 288529

Cine suntem?

Centrul de Formare Continuă și Leadership reprezintă o subdiviziune didactico-științifică și administrativă a Universității Pedagogice de Stat «Ion Creangă» din Chișinău, abilitată să presteze servicii de învățare pe tot parcursul vieții (lifelong learning) pentru personalul didactic și managerial din învățământ, adulți, tineri, precum și activități de cercetare științifică în vederea modernizării proceselor de formare continua și asigurarea calității educației.

Spre ce aspirăm?

Prioritatea strategică 1

Diversificarea ofertei de formare continuă în vederea dezvoltării competențelor profesionale și consolidarea motivației cadrelor didactice și manageriale pentru implementarea reformei, […]

Prioritatea strategică 2

Asigurarea accesului la servicii de formare continuă de calitate, relevantă nevoilor de dezvoltare profesională și personală, pentru toate cadrele didactice și manageriale din țară,  […]

Prioritatea strategică 3

Crearea noilor medii de formare continuă, motivante și dezvoltative; digitalizarea procesului, implementarea, în condiții de siguranță, a tehnologiilor digitale, a strategiilor active/interactive,[…]

Prioritatea strategică 4

Promovarea programelor de educație generală a adulților, interesați de învățare pe tot parcursul vieții, în vederea afirmării personale, îmbunătățirea calității vieții,  […]

Prioritatea strategică 5

Promovarea inovațiilor și a schimbărilor în educație prin realizarea cercetărilor pedagogice, promovarea celor mai relevante rezultate investigaționale în procesul de formare continuă,  […]

Ce oferim?

  • Programe acreditate de formare continuă
  • Servicii de educaţie generală a adulţilor, tinerilor, 
  • Expertiză didactică și managerială, consultanţă pentru personalul didactic și de conducere
  • Servicii de expertizare/avizare a materialelor, produselor curriculare, inclusiv a produselor pentru atestarea cadrelor didactice/manageriale.
  • Servicii de editare a resurselor metodologice şi a publicaţiilor în domeniul științelor educaţiei și al formării profesionale continue.
  • Servicii de consiliere psihologică a cadrelor didactice și manageriale și întremare a sănătății în Profilactoriu.
  • Activități de cercetare științifică 
  • Elaborarea și difuzarea resurselor de învățare metodologice, […]