Noutăți și anunțuri

Univers Pedagogic Pro Nr. 12 din 23 martie, 2023

Dragi cititori și consumatori de on-line,așa cum v-am obișnuit,vă invităm să lecturăm împreunăsăptămânalul Pedagogilor din toată țara!Univers Pedagogic ProNr. 12 din 23 martie, 2023 Cu mare drag de voi,Centrul Formare Continuă și Leadershipal Universității Pedagogice […]

A început înscrierea la Programele de recalificare!

A început înscrierea la Programele de recalificare! Centrul Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” anunță demararea procesului de înscriere la Programele de recalificare: Toți cei care doresc să beneficieze de […]

Să ne cunoaștem formatorii

Stimați colegi! Dragi prieteni! Așa cum v-ați obișnuit, revenim pentru a vă prezenta un expert în domeniul formării profesionale continue din cadrul Centrului Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă”. Violeta […]

CFCL te învață să fii manager de succes

CFCL te învață să fii manager de succes Centrul Formare Continuă și Leadership a lansat cu succes ce-a de-a II-a ediție a programului „Academia managerului debutant”, pilotat în toamna anului 2022. În cadrul primului atelier […]

Modul tematic – „Adaptarea la schimbare”

Modul tematic – „Adaptarea la schimbare” Departamentul Educația adulților și Dezvoltare personală din cadrul Centrului Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat Ion Creangă îndeamnă toți doritorii să se înscrie la Modulul tematic „Adaptarea la schimbare” moderat de formatoarea […]

Stimați colegi,
Centrul de Formare Continuă și Leadership își propune să contribuie activ la transformarea personală și profesională a DVS.

Elena Țap,

Doctor în pedagogie, conferențiar universitar,
director al Centrului Formare Continuă și Leadership, UPSC,

[email protected], (+373) 67 288529

Cine suntem?

Centrul de Formare Continuă și Leadership reprezintă o subdiviziune didactico-științifică și administrativă a Universității Pedagogice de Stat «Ion Creangă» din Chișinău, abilitată să presteze servicii de învățare pe tot parcursul vieții (lifelong learning) pentru personalul didactic și managerial din învățământ, adulți, tineri, precum și activități de cercetare științifică în vederea modernizării proceselor de formare continua și asigurarea calității educației.

Spre ce aspirăm?

Prioritatea strategică 1

Diversificarea ofertei de formare continuă în vederea dezvoltării competențelor profesionale și consolidarea motivației cadrelor didactice și manageriale pentru implementarea reformei, […]

Prioritatea strategică 2

Asigurarea accesului la servicii de formare continuă de calitate, relevantă nevoilor de dezvoltare profesională și personală, pentru toate cadrele didactice și manageriale din țară,  […]

Prioritatea strategică 3

Crearea noilor medii de formare continuă, motivante și dezvoltative; digitalizarea procesului, implementarea, în condiții de siguranță, a tehnologiilor digitale, a strategiilor active/interactive,[…]

Prioritatea strategică 4

Promovarea programelor de educație generală a adulților, interesați de învățare pe tot parcursul vieții, în vederea afirmării personale, îmbunătățirea calității vieții,  […]

Prioritatea strategică 5

Promovarea inovațiilor și a schimbărilor în educație prin realizarea cercetărilor pedagogice, promovarea celor mai relevante rezultate investigaționale în procesul de formare continuă,  […]

Ce oferim?

  • Programe acreditate de formare continuă
  • Servicii de educaţie generală a adulţilor, tinerilor, 
  • Expertiză didactică și managerială, consultanţă pentru personalul didactic și de conducere
  • Servicii de expertizare/avizare a materialelor, produselor curriculare, inclusiv a produselor pentru atestarea cadrelor didactice/manageriale.
  • Servicii de editare a resurselor metodologice şi a publicaţiilor în domeniul științelor educaţiei și al formării profesionale continue.
  • Servicii de consiliere psihologică a cadrelor didactice și manageriale și întremare a sănătății în Profilactoriu.
  • Activități de cercetare științifică 
  • Elaborarea și difuzarea resurselor de învățare metodologice, […]