A fost finalizată prima sesiune de susținere a tezelor de recalificare, specialitatea Pedagogie preșcolară

40 dintre formabilii Centrului de Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” înscriși la programul de recalificare, specialitatea Pedagogie preșcolară, au finalizat prima sesiune de susținere a tezelor de recalificare, eveniment important pentru pregătirea profesională a pedagogilor care doresc să activeze în învățământul preșcolar.

Sesiunea a scos în evidență rezultatul unui proces de formare pedagogică și evaluare a competențelor acumulate de către cursanți în timpul studiului, proces în care au fost implicați formatorii și coordonatorii programului: Natalia Carabet, Valentina Pascari, Nadejda Baraliuc, Ivan Carp, Angela Cucer, Mihaela Pavlenco, Stela Ginju. Aceștia au organizat pentru formabili lecții eficiente, bazate pe planificare, interacțiune și adaptabilitate. De asemenea, și-au stabilit obiective clare, încurajând participarea activă a cadrelor didactice și ajustarea ritmului, conținutului în funcție de nevoile fiecăruia. Au folosit metode variate, materiale interactive, astfel contribuind la obținerea unui feedback constructiv și a unor lecții eficiente.

Pentru rezultatul obținut formabilii au ținut să mulțumească conducerii UPSC, administrației CFCL, îndeosebi șefei departamentului Educația Timpurie și Învățământ Primar, Angela Teleman, formatorilor și coordonatorilor de program: „Cu o deosebită plăcere subliniem faptul că vă suntem absolut recunoscători pentru sfaturile inspirate şi discrete, pentru blândeţea cu care ne-ați călăuzit pe calea devenirii profesionale. Recunoștință pentru libertatea pe care ne-ați acordat-o la prelegeri şi seminare, căci doar ea ne-a încurajat să explorăm noi tărâmuri şi să ne desăvârşim ca personalități, iar cea mai importantă lecţie pe care am învăţat-o a fost aceea că perseverenţa învinge orice obstacol. Totodată, apreciem nespus de mult programul de studii bine gândit și structurat, cât și demonstrarea profesionalismului și metodelor de predare a materialului didactic la un nivel acceptabil de înțeles.”