Peste 200 educatori și învățători vor implementa abordarea inedită a calculului aritmetic propus de formatorii Centrului Formare Continuă și Leadership

Calculul aritmetic: corect, rațional, fluent a fost subiectul pus în discuție sâmbătă, 12 noiembrie, în cadrul unui webinar organizat și desfășurat de Departamentul Educație timpurie și Învățământ primar din cadrul Centrului Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă”.

Pe parcursul activității,cei peste 200 de participanți au avut posibilitatea să asimileze subiectul propus printr-o abordare inedită, absolut necesară în timpurile noastre, a formării competențelor de calcul la elevii de vârstă școlară mică – perspectiva elevilor digitali nativi.

Formatorul Ludmila Ursu, doctor, profesor universitar, a reușit să provoace cadrele didactice din învățământul primar să se documenteze, să aplice și să observe comportamentele elevilor digitali nativi în procesul educațional, să utilizeze acele modalități didactice care ar asigura succesul.

Manifestându-se activ în desfășurarea webinarului, cadrele didactice au perceput importanța abordării experiențiale în implementarea curriculumului, iar în acest sens participanții vor explora în activitatea didactică de mai departe metode particulare și vor elucida proprietăți esențiale ale noului, vor construi modelul verbal al noului, generând propoziții matematice formulate la un nivel accesibil vârstei elevului. De asemenea, vor genera un feedback în baza unui sistem de sarcini care va asigura comprehensiunea și va preveni eventuale erori. La fel, vor integra achiziția matematică nouă în structuri existente prin intermediul unui transfer în diverse situații și vor valorifica experimentarea activă prin activități transdisciplinare de grup.

Stimați participanți, suntem siguri că toate tematicile abordate vor servi temei de discuții cu colegi Dumneavoastră!

Nu uitați, Centrul Formare Continuă și Leadership continuă să vă ofere tot suportul pentru a realiza împreună o educație de calitate.