Noutăți și anunțuri

Să ne cunoaștem formatorii

Să ne cunoaștem formatorii Stimați colegi! Dragi prieteni! Centrul Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” continuă campania de promovare a formatorilor din cadrul instituțieiși vă propune să o cunoașteți pe […]

„Citim cu voce tare împreună” cu formabilii CFCL

„Citim cu voce tare împreună” cu formabilii CFCL În contextul Zilei internaţionale a cititului împreună, formatorii Centrului Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” au decis să se alăture Campaniei naționale […]

Univers Pedagogic Pro Nr. 6 din 9 februarie, 2023

Dragi cititori și consumatori de on-line,așa cum v-am obișnuit,vă invităm să lecturăm împreunăsăptămânalul Pedagogilor din toată țara!Univers Pedagogic ProNr. 6 din 9 februarie, 2023 Cu mare drag de voi,Centrul Formare Continuă și Leadershipal Universității Pedagogice […]

Univers Pedagogic Pro Nr. 5 din 1 februarie, 2023

Univers Pedagogic ProNr. 5 din 1 februarie, 2023 Dragi cititori,Stimați colegi,Apreciați prieteni!Curând veți avea pe masă ziarul pedagogilor din toată țara!Până atunci vedeți cu ce a hotărât să vă surprindă echipa redacțională consultând varianta electronică! […]

Învață să fii PROFESOR MODERN împreună cu experții CFCL

Învață să fii PROFESOR MODERN împreună cu experții CFCL Formatorii Departamentului Educația Adulților și Dezvoltare Personală de la Centrul Formare Continuă și Leadership al Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” au avut onoarea de a […]

Stimați colegi,
Centrul de Formare Continuă și Leadership își propune să contribuie activ la transformarea personală și profesională a DVS.

Elena Țap,

Doctor în pedagogie, conferențiar universitar,
director al Centrului Formare Continuă și Leadership, UPSC,

[email protected], (+373) 67 288529

Cine suntem?

Centrul de Formare Continuă și Leadership reprezintă o subdiviziune didactico-științifică și administrativă a Universității Pedagogice de Stat «Ion Creangă» din Chișinău, abilitată să presteze servicii de învățare pe tot parcursul vieții (lifelong learning) pentru personalul didactic și managerial din învățământ, adulți, tineri, precum și activități de cercetare științifică în vederea modernizării proceselor de formare continua și asigurarea calității educației.

Spre ce aspirăm?

Prioritatea strategică 1

Diversificarea ofertei de formare continuă în vederea dezvoltării competențelor profesionale și consolidarea motivației cadrelor didactice și manageriale pentru implementarea reformei, […]

Prioritatea strategică 2

Asigurarea accesului la servicii de formare continuă de calitate, relevantă nevoilor de dezvoltare profesională și personală, pentru toate cadrele didactice și manageriale din țară,  […]

Prioritatea strategică 3

Crearea noilor medii de formare continuă, motivante și dezvoltative; digitalizarea procesului, implementarea, în condiții de siguranță, a tehnologiilor digitale, a strategiilor active/interactive,[…]

Prioritatea strategică 4

Promovarea programelor de educație generală a adulților, interesați de învățare pe tot parcursul vieții, în vederea afirmării personale, îmbunătățirea calității vieții,  […]

Prioritatea strategică 5

Promovarea inovațiilor și a schimbărilor în educație prin realizarea cercetărilor pedagogice, promovarea celor mai relevante rezultate investigaționale în procesul de formare continuă,  […]

Ce oferim?

  • Programe acreditate de formare continuă
  • Servicii de educaţie generală a adulţilor, tinerilor, 
  • Expertiză didactică și managerială, consultanţă pentru personalul didactic și de conducere
  • Servicii de expertizare/avizare a materialelor, produselor curriculare, inclusiv a produselor pentru atestarea cadrelor didactice/manageriale.
  • Servicii de editare a resurselor metodologice şi a publicaţiilor în domeniul științelor educaţiei și al formării profesionale continue.
  • Servicii de consiliere psihologică a cadrelor didactice și manageriale și întremare a sănătății în Profilactoriu.
  • Activități de cercetare științifică 
  • Elaborarea și difuzarea resurselor de învățare metodologice, […]